BON ESTIU!

Qui ho havia de dir que fa gairebé 11 mesos que vam començar el curs. Un curs marcat per una pandèmia mundial on les mascaretes, el gel hidroalcohòlic, el desinfectant i els termòmetres van passar a ser elements imprescindibles en el nostre dia a dia a l’escola. Un dia a dia que hem superat amb èxit amb l’esforç de tots els nens i nenes (ens han donat una lliçó a tots i totes), de vosaltres les famílies i amb l’esforç i dedicació de tot el personal de l’escola.

Hem trobat a faltar la interacció entre els i les alumnes de diferents classes i entre nosaltres, la presència de vosaltres les famílies a l’escola, més sortides i activitats presencials amb altres centres educatius i entitats, les celebracions i festes d’escola tots junts…però ens hem hagut d’adaptar a la situació que estàvem vivint i ens hem reinventat per poder oferir el millor als nostres nens i nenes i podem dir que ho hem aconseguit amb èxit . L’escola ha estat viva i hem pogut fer més del que ens esperàvem en un inici i entre tots i totes ho hem aconseguit, GRÀCIES! Gràcies per haver anat de la mà de l’escola tot el curs, per la vostra confiança i el vostre saber fer. Plegats hem aconseguit mantenir l’escola oberta tot el curs i que els infants siguin feliços aquí amb els seus companys i companyes, amb els seus mestres.

També ens agradaria dedicar unes paraules als i les mestres; gràcies per venir a l’escola sempre amb un somriure, per oferir el millor, per la seva dedicació, per cuidar i mimar als nens i nenes…en definitiva, per tot el que han fet durant aquest curs tan atípic i difícil per a tothom.

A les portes de tancar aquest curs tan excepcional, us volem desitjar un molt bon estiu i que gaudiu d’unes merescudes vacances.

Us esperem aquí al setembre amb els braços ben oberts i amb un somriure, amb energia positiva i piles carregades per començar un nou curs ple d’il·lusions, noves experiències per compartir i bons moments.

Una abraçada,

Andrea, Laia i Pau

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *