PROJECTE DELS DRACS, P4: ELS ESPORTS

Com ja sabeu, aquest trimestre treballem un nou projecte i aquest és lliure, és a dir, els alumnes escullen el tema. D’entre els temes que van sorgir, vam escollir els transports i els esports i, després de votar, va guanyar el PROJECTE DELS ESPORTS.

L’activitat física i l’esport són molt importants per la salut i la qualitat de vida de les persones. A més, en molts casos la pràctica de l’esport és un mitjà excel·lent per prevenir i tractar malalties, és una via per ampliar les relacions socials i una alternativa als estils de vida que són perjudicials per a la salut. Es recomana tant a homes com a dones.

Pares i mares, feu esport, jugueu amb els vostres fills a pilota, a saltar, a córrer, a caminar, etc.

Esperem apendre moltes coses sobre els esports en general: quins esports coneixem, com van de la mà esports i salut, etc. i esperem gaudir treballant.

Vull donar les gràcies per la gran aportació de coses que heu portat a classe per poder montar el nostre racó dels esports i, sobretot, agrair als pares i mares que esteu venint a explicar-nos l’esport que practiqueu o heu practicat, MOLTES GRÀCIES A TOTS/ES

cliqueu damunt la foto