VISITA DEL MIQUEL PANG A L’ESCOLA

El dilluns 29 i dimarts 30 de gener ens ha vingut a visitar a l’escola l’il·lustrador Miquel Pang Ly.

Miquel Pang Ly és un il·lustrador que va néixer a Barcelona l’any 1980. Tot i que és nascut a Catalunya, la seva mare és d’origen cambodjà i el seu pare d’origen xinès. Llicenciat en Belles Arts, va estudiar il·lustració a l’Escola Massana i la seva obra ha estat exposada dins i fora de les nostres fronteres i premiada en diferents concursos internacionals (2003 Premi d’escultura Pere Jou; 2006, Premi especial al VII Simposi Escultura Antonio Berti, San Piero a Sieve i primer premi Nazionale delle Arti (2012).

Il·lustrador per vocació viu a Barcelona, on desenvolupa un treball personal de formes rotundes que porta a camps com l’editorial, el disseny o l’animació. Ha il·lustrat llibres com «L’arbre de les coses», «L’idioma dels animals» i «Contes per paraules» entre d’altres.

Amb la seva visita, l’hem pogut conèixer més i hem pogut passar una estona molt divertida amb ell, on ens ha preparat unes activitats d’allò més engrescadores i divertides.

Moltes gràcies per la teva visita Miquel!