Menjador escolar

El servei de menjador de l’escola, el curs 2023-24, el gestionà  l’empresa Serhs Food Area. Podeu descarregar o consultar la CARTA BENVINGUDA SALIP

MENÚ

Podeu descarregar el menú en format PDF: MENÚ DE MARÇ_2024

Cada dia hi ha programades activitats lúdiques adreçades a Ed. Infantil i primària. Podeu descarregar o consultar el document: Octubre- Escola Salipota

Podeu consultar l’informe de valoració de la programació dels menús: 20231205-Súria Escola Salipota-REV

ALTA AL SERVEI DE MENJADOR

Per poder fer ús del menjador caldrà realitzar la inscripció al web iara.serhsfoodeduca.com c

En aquest document trobareu tota a informació per donar-vos d’alta, alta germà/na o renovació per  la confirmació del  servei: ALTA USUARI NOU LOT

Si teniu algun problema per realitzar l’alta podeu venir a l’escola de 9 a 9.30 i sereu atesos per la coordinadora. També podeu posar-vos en contacte amb a la coordinadora per e-mail: menjador.salipota@grupserhs.com.

Un cop inscrits, podeu descarregar-vos l’APP que us permetrà gestionar tot el que fa referència al servei de menjador. L’aplicació està disponible per Android a Google Play o per iOS a Play Store posant al cercador SERHS Food Educa. L’APP és totalment gratuïta. Podeu consultar el MANUAL-APP-SERHS-FOOD-EDUCA.  El codi del centre és: 5008

PREU DEL TIQUET

Usuari fix:  El  preu  del tiquet  serà  de 6,83€ es considera usuari  fix aquell que fa ús del menjador 3 o més dies a la setmana, (els mateixos dies cada setmana). Aquest tipus d’usuari podrà escollir els dies d’ús en el moment  de fer la inscripció.

Si cal fer el canvi, ha d’escriure un e-mail a la coordinadora del centre a menjador.salipota@grupserhs.com o bé trucar o enviar un WhatsApp al mòbil del menjador 664155138) per deixar constància del canvi.

Usuari esporàdic: El  preu del tiquet  serà de 7,46€, es considera usuari esporàdic aquell que fa ús dies esporàdics sense patró d’ús setmanal. Aquest tipus d’usuari no escollirà cap dia en el moment de fer la inscripció sinó que haurà de marcar ¨ús esporàdic¨ i sobretot avisar dels usos a la coordinadora abans de les 9:45h del mateix dia o a través de l’APP el dia d’abans del servei. El pagament serà sempre abans del  servei.

PAGAMENT

Usuari fix: El pagament es fa a mes vençut. A principi de mes tindreu disponible a l’APP  (Serhs Food Educa) la carta de pagament referent del mes anterior.

Es pot  fer efectiva la carta de pagament: a través del TPV virtual (App), amb la vostra targeta de crèdit o dèbit. També es pot fer mitjançant el codi de barres de la carta  de pagament, als caixers de La Caixa (amb targeta de crèdit o dèbit) o als caixers del BBVA (en efectiu). També podeu fer el pagament a través  de la pàgina web de la vostra caixa o banc.

Usuari esporàdic: Accedint a l’àrea privada d’ APP podreu comprar la quantitat necessària de tiquets i pagar còmodament amb targeta de crèdit o dèbit a través de la plataforma de pagament.

Per  poder anul·lar un  dia ja  reservat, podeu entrar a l’APP  i fer el retorn dels diners del  dia en qüestió, sempre abans de les 9:45h de  la data d’ús.

IMPAGATS

Usuari fix: Les  cartes de pagament que no es facin efectives entre l’1  i el 10 del mes en curs, tindran un recàrrec de 5€ en concepte de despeses de gestió.

Rebreu  via Mail o WhatsApp  amb la nova carta de pagament amb el total del deute que haureu de pagar abans del dia 15 del més, si arribat aquest  dia el rebut continua impagat rebreu un SMS o WhatsApp informant del deute tindrà fins al dia 21 del mes, per fer el pagament i si continua pendent de pagament, se l’informarà que no podrà fer ús del servei de menjador.

Un  cop hagin fet el pagament de  l’import impagat, caldrà enviar el justificant de  pagament al correu electrònic a menjador.salipota@grupserhs.com o serhsfoodeduca@grupserhs.com per tenir-ne constància i poder treure el deute del sistema.

Usuari  esporàdicÉs imprescindible que faci la compra dels tiquets abans de fer ús. En cas contrari, lusuari no podrà fer ús del menjador.

*Recordar que les famílies que tenen beca compactada, només poden fer ús del servei de menjador de manera gratuïta els dies assignats. Si fan ús de més dies que no tinguin assignats, hauran de pagar el corresponent menú.

Si cal  fer  alguna  gestió de forma excepcional, ha  de  fer  un  correu  a  la coordinadora del centre  a: menjador.salipota@grupserhs.com o bé trucar o enviar un WhatsApp al mòbil del menjador (664155138) per deixar constància del canvi sempre tenint en compte que s’ha d’avisar del dia 1 al 20 per fer-se efectiu el mes seent.

COMUNICAT DE FALTES

Els  dies en què l’usuari (fix o esporàdic sigui becat o no) i no pugui fer ús un dels dies contractats,  haurà  d’avisar a la coordinadora o a través  de l’APP,  e-mail o whatsApp  sempre abans de les 9:45h del  matí del  dia de  servei.

Si no s’avisa  de l’absència  o es fa fora de termini  es cobrarà l’import  íntegre del menú.  Important   cal avisar  en  qualsevol  tipus   d’absència  (inclou  excursions, malalties, colònies, vagues o altres).

Si l’usuari té qualsevol tipus d’al·lèrgia o intolerància alimentària és obligatori que es complimenti el document informe d’al·lèrgies i es presenti  la documentació mèdica que ho acrediti,  així com les indicacions pautades  pel metge. Cal que mantingueu  la documentació actualitzada i ens informeu de l’evolució de l’al·lèrgia per tal d’adaptar la dieta a possibles canvis. La informació es pot fer arribar adjuntant el document a l’hora de fer la inscripció, entregant-la directament a la coordinadora del centre o fer-la arribar per correu electrònic menjador.salipota@grupserhs.com

VIES DE COMUNICACIÓ

No es poden gestionar les incidències a través del centre, ni direcció, ni consergeria.

Cada dia us pot atendre presencialment la coordinadora del menjador, a consergeria de l’escola, de 9 a 9:30.

L’horari d’oficina per l’atenció telefònica a les famílies és de 09:00 a 14:00 h. i de 15:00 a 16:00 h. de dilluns a dijous  i divendres fins les 15h.

És imprescindible que utilitzeu aquestes vies, per a la bona comunicació i gestió de les incidències administratives del menjador, d’aquesta manera es fa una atenció més directa i personalitzada a les famílies amb la coordinadora i l’empresa.