Per detectar els punts forts del centre a mantenir i potenciar, i els punts febles a millorar, cal fer una bona diagnosi.
A finals del segon trimestre del curs 2021-22, s’ha iniciat la diagnosi de l’EDC (estratègia digital de centre). La comissió digital del centre ha utilitzat tres enquestes diferents adreçades a l’equip directiu, al professorat i a l’alumnat de cicle superior, realitzada mitjançant l’eina selfie. Han contestat l’enquesta el 94% del professorat i el 90% dels alumnes.
També s’han elaborat dos qüestionaris (amb formulari Google) un adreçat al personal no docent (PAS) i l’altre a les famílies de l’alumnat.
El 100% del personal PAS ha contestat l’enquesta.
Hem rebut 76 respostes del formulari adreçat a les famílies. Tal com es pot veure en el gràfic, un 46,1 de les famílies que han respost l’equesta tenen tenen fills a Educació infantil, un 28’9% a cicle superior, un 25% a cicle mitjà i un 14’5% a cicle inicial.
A partir de l’anàlisi d’aquestes enquestes, s’han detectat els punts forts i febles que podeu consultar fent clic al requadre:
Durant el mes d’octubre curs 2022-23, els mestres han contestat l’eina selfie for teachers. Està dissenyada per ajudar els professors de primària per comprendre la seva situació actual respecte a com utilitzen la tecnologia digital en la seva feina. Els resultats poden ajudar a identificar on necessiten més formació i suport. Conjuntament amb l’eina selfie ens ajudarà a fer una diagnosi de la maduresa digital de la nostra escola.