TREBALLEM L’ACROSPORT

Durant les darreres tres setmanes de trimestre, els i les alumnes de cicle superior hem treballat l’acrosport a l’assignatura d’educació física. L’acrosport un esport acrobàtic-coreogràfic que integra tres elements fonamentals: la formació de figures o piràmides corporals, acrobàcies i elements de força, i la flexibilitat a més d’equilibris com a transicions entre figures.

Aquí a l’escola, hem fet un total de tres sessions. La primera sessió vam treballar figures de dos persones, en la segona de tres, i finalment a la tercera de quatre persones. Fent acrosport es treballen les següents capacitats físiques bàsiques: la resistència, la força i la flexibilitat. També treballem aspectes molt importants com són el treball en equip i l’equilibri.