QUEDA’T A CASA

Des d’Ausolan, empresa que gestiona el menjador escolar, ens fan arribar periòdicament activitats: informació dels aliments, receptes, manualitats…En aquest article hi podeu trobar tot el recull.

Festa de final de curs saludable i virtual: abans de començar les vacances d’estiu, una festa diferent.

QUEDA’T A CASA (Part 12)

La hidratació: a l’estiu és molt important  hidratar-nos bevent molta aigua i menjar aliments adequats… per mantenir un bon estat de salut.

QUEDA’T A CASA (Part 11)

Les herbes aromàtiques: per conèixer les propietats d’aquestes herbes, el seu ús a la cuina.

QUEDA’T A CASA (Part 10)

Les funcions dels aliments: per conèixer les funcions dels diferents tipus d’aliments en el nostre organisme.

QUEDA’T A CASA (Part 9)

Descobrint l’arròs: per conèixer les qualitats d’aquest aliment (un dels més consumits arreu del món). Inclou activitats per realitzar a casa.

QUEDA’T A CASA (Part 8)

Les fruites de primavera: per conèixer la gran varietat de fruita d’aquest estació i fer diferents activitats.

QUEDA’T A CASA (Part 7)

Cereals integrals: per conèixer les qualitats d’aquesta important font d’energia i nutrients. Amb diverses activitats per realitzar.

QUEDA’T A CASA (Part 6)

Un esmorzar saludable: Consells per a un esmorzar saludable.

QUEDA’T A CASA (Part 5)

Activitats per al dia de Sant Jordi

QUEDA’T A CASA (Part 4)

Menjar fruites de temporada. Amb activitats relacionades amb la fruita:

QUEDA’T A CASA (Part3)

Compartim un dossier del SJD perquè prepareu diferents receptes de cuina amb les vostres famílies, perquè a part de ser una activitat divertida i molt gustosa, aportarem a l’organisme els nutrients necessaris, pel bon desenvolupament físic, mental, fent-nos molts forts i evitar malalties.

QUEDA’T A CASA (2)

Els colors dels aliments. Amb activitats relacionades amb la gran varietat d’aliments que tenim al nostre abast.

Us proposen un joc de compartir dibuixos, contes, fotos de treballs manuals o tot el que ens voleu fer arribar via e-mail.

QUEDA’T A CASA (1)

Amb un receptari saludable per tal que família i alumnes en gaudiu cuinant aquests dies: