EL PUNXÓ CURS 2020-21

Ja podeu consultar la revista El Punxó del curs 2020-21 en format digital. Com podreu veure, aquest curs hem introduït canvis en el format.

SANT JORDI 2021

Enguany hem celebrat una diada de Sant Jordi molt especial: A la biblioteca hem inaugurat l’arbre de la poesia, amb poemes de Salvador Perarnau, en el qual hi ha els animals que vam fer conjuntament a les classes (inspirats en l’obra “Ad finitum/Ad infinitum” de la Laura López Balza). L’alumnat de cicle superior, a l’aire lliure, ens han ofert un recital d’ukelele i de poemes molt emotius. També hem conegut les darreres novetats de la biblioteca,… I, a cada classe, hem realitzat un punt de llibre per emportar-nos a casa.

LES PLANTES DE L’AVI

Els nens i nenes de cicle inicial i cicle mitjà hem treballat el conte “Les plantes de l’avi”, de la surienca Eva Ferrer i Paniagua, amb il·lustracions de l’Imma Mestre i Cunillera. Hem tractat el tema del dol i hem après un munt de coses sobre les plantes que surten al conte.

L’Eva ha vingut a l’escola per comentar-nos el llibre. Ha estat molt interessant conèixer com es va inspirar per realitzar el conte, amb quina tècnica l’han il·lustrat, quant de temps han tardat per poder tenir el llibre acabat…