COMENCEM EL PROJECTE LITERARI

El passat dimarts 13 de febrer tots els nens i les nenes de l’escola van començar a treballar en el projecte literari d’enguany. La seva finalitat és que elaborin un poema sobre un dels temes de l’autora que treballarem, que és Arianna Squilloni i que parla en el seu llibre «Sota les pedres». Tindrem la sort de poder-la conèixer en persona ja que vindrà a visitar-nos a l’escola el dijous 21 de març.

El claustre ha preparat unes capses literàries, que són propostes de les diferents temàtiques que apareixen en el llibre i que tenen com a finalitat que l’alumnat enriqueixi el seu vocabulari.

Arianna Squilloni és una editora de llibres il·lustrats per a nens i joves que va néixer a Milà i que actualment viu a Mataró.