Visita a la Farinera de Castelló

El passat dilluns els alumnes de primer van fer una visita a la Farinera de Castelló. Allà ens van repartir en dos grups. Amb un dels grups primer es va fer un petit taller sobre la alimentació saludable i amb l’altre es va fer una visita al museu de la Farinera per explicar als nens i nenes qui és el procés d’elaboració de la farina. Després d’esmorzar es van canviar els papers. Els que havien fet visita van fer taller d’alimentació saludable i viceversa.

A l’endemà van ser els alumnes de segon els que van fer la visita a la farinera i mentre uns rebien les explicacions i feien la visita al museu, els altres van fer un taller de fabricació de pa.

Ha estat una excursió molt profitosa en la que nens i nenes han après molt sobre el procés de fabricació de la farina, la producció del pa i la alimentació  en general.

A continuació, si cliques en aquí, podreu veure les fotos de la visita.