Piscina 3r

El 4 d’abril l’alumnat de 3r va començar les seves classes de natació a la piscina de Roses.

Aquestes les realitzaran cada dimecres fins al juny. Els han dividit en grups per poder adaptar les diferents sessions als nivells que tenen els alumnes. Les primeres activitats a l’aigua estan sent tot un èxit, els nens i nenes ho estan passant molt bé, i a més, estan molt il·lusionats amb els aprenentatges inculcats per les monitores i els monitors. Clica sobre la imatge que hi ha a continuació per veure-les totes.