Dia de la Pau i la no violència

Com cada any el dia 30 de gener se celebra el dia de la Pau i la no violència. Aquest curs, però, l’escola ha decidit avançar aquest esdeveniment al dia 29 degut a que els alumnes de cicle superior marxaven a esquiar.

En primer lloc tots els alumnes de l’escola van fer cartells i dibuixos amb desitjos relacionats amb la Pau. De cada classe se’n va escollir un que posteriorment es van penjar als vidres del pati interior. Després tots els alumnes es van repartir pel pati formant un gran símbol de la pau i es van llegir els desitjos seleccionats de cada curs. Finalment dos alumnes de sisè van llegir un manifest a favor de la pau i en contra de la violència.

A continuació podreu veure algunes de les imatges que es van recollir en aquesta activitat. Clica sobre la foto per veure-les totes.