PlayBack 2023

El Playback 2023 va ser planejat meticulosament per les famílies i alumnes de sisè, amb l’objectiu d’oferir una tarda plena de música, ball i diversió. L’esdeveniment va tenir lloc a la sala polivalent, on es va preparar l’espai per a rebre els tots els participants i l’entusiasmat públic. La notícia d’aquest espectacle es va estendre ràpidament per la població, cosa que va generar una gran expectació i va assegurar una gran afluència d’espectadors.

El dia de l’esdeveniment les portes es van obrir a les 20:30 i el públic es va trobar amb una ambientació espectacular. Llums brillants, escenari professional i una atmosfera carregada d’emoció van rebre els assistents. Els alumnes, des d’I3 fins a 6è, es van desplegar a l’escenari, llestos per donar-ho tot i sorprendre l’audiència amb les actuacions.

L’espectacle va començar amb una explosió d’energia. Els estudiants van interpretar una varietat de cançons conegudes i èxits musicals, acompanyats de coreografies elaborades i posades en escena creatives. Des de cançons catalanes fins als ritmes internacionals més ballables, el repertori del Playback 2023 va abastar diferents gèneres i gustos musicals, assegurant que tots els espectadors trobessin una mica del seu gust. El públic no va poder contenir el seu entusiasme i, amb cada interpretació, van els talentosos alumnes.

Aquí podeu accedir a les imatges que ens heu anat fent arribar. Clica en el següent enllaç.