Jornada de Portes Obertes

JORNADA DE PORTES OBERTES A L’ESCOLA RUIZ AMADO

Data: 28 de febrer a les 16:15

Lloc: Escola Ruiz Amado

Convidem a totes les famílies amb nens de I3 del curs 2024-2025 a participar en la Jornada de Portes Obertes. Aquest esdeveniment proporcionarà una excel·lent oportunitat per conèixer de prop l’escola, el seu funcionament, així com els projectes educatius que s’estan duent a terme.

Les Jornades de Portes Obertes són fonamentals per establir l’inici de la relació entre la família i el centre educatiu. Aquesta connexió primerenca afavorirà la integració dels nens i la participació activa de les famílies en la comunitat educativa.

Esperem comptar amb la vostra presència i compartir informació valuosa sobre l’educació dels vostres fills. No dubteu a fer preguntes i explorar les nostres instal·lacions. Esperem veure-us el proper 28 a les 16:15!

Important: Cal trucar per a reservar plaça per a la jornada (972 250 234)