Hort P3

Hem parlat de les plantes que podem trobar a un hort i com s’han de cuidar, després hem decidit anar a comprar planter al costat de l’escola. A la botiga hem vist moltes plantes diferents i la venedora ens ha ensenyat el que podíem plantar ara. Contents amb la caixa de planter hem tornat a l’escola i primerament, entre tots,  hem remenat una mica la terra per poder plantar. De mica en mica,  hem anat fent forats i hi hem posat la planta amb molta cura i per acabar han fet una bona regada.

Ara toca tenir-ne cura i anar observant com van creixent les cols, enciams, espinacs…segur que serà molt divertit i n’ aprendrem molt!!!.

Si voleu veure més fotografies podeu clicar damunt la foto!!!!