Efecte Poma 4t

El dimecres 7 de novembre els alumnes de 4t vam participar al Taller de l’efecte poma. Va ser a l’escola, i ens vam dividir en dos grups per tal de realitzar les diferents activitats que ens van proposar.

En primer lloc ens van explicar què és allò que faríem. Ens van donar fruita i vam parlar de les propietats d’aquestes. Després vam fer un joc de preguntes i respostes on ens van dividir en 5 grups i cada grup tenia un polsador per senyalar la resposta correcta.

L’experiència va ser molt positiva, els nens ho passaren molt bé, i a més a més, vam obtenir un petit obsequi per haver participat i haver-ho fet d’allò més bé. Tots vam ser guanyadors.

Per veure les fotos cliqueu a l’enllaç: