Sant Jordi 2017

El passat divendres a la tarda, com cada any, vam celebrar el Sant Jordi a l’escola. Un curs més a l’escola vam preparar una gran festa perquè els alumnes preparéssin la diada com cal.

En primer lloc es va fer la representació de la Llegenda de Sant Jordi, amb uns actors ben especials, llegida per alumnes de cicle superior.

A continuació es va fer l’entrega de premis de la participació al concurs organitzat per la comissió de biblioteca de l’escola (punts de llibre), es va premiar a l’Aleix de 5è com a guanyador del concurs d’Aqualia i es  van anunciar els 11 guanyadors de la recitació de poemes d’Òmnium cultural i el premi del cartell de Sant Jordi.

Tot plegat va ser una tarda plena d’emocions i premis en la que els nens i nenes van gaudir d’una festa molt de casa nostra.

Si cliqueu en el següent enllaç podreu veure les imatges que vam enregistrar. AQUÍ