La Llegenda de Sant Jordi

Un any més, a l’escola, hem celebrat la diada de Sant Jordi. Avui a la tarda, tots els alumnes, fins i tot els de la llar d’infants del Passeig de les Oques, han sortit al pati a gaudir de la història de Sant Jordi explicada per tres companyes de sisè.

La Bruna, l’Hala i la Tanit ens han llegit la llegenda mentre uns “fantàstics actors” han escenificat el que les tres companyes de sisè llegien. Tots els allà presents han estat molt atents i no s’han perdut cap detall.

Per acabar la tarda s’han lliurat els premis del concurs de punts de llibre que s’ha promogut des de la biblioteca i s’ha fet un reconeixement als alumnes que han participat en diverses activitats: Lectura en veu alta, Òmnium Cultural de recitació de poemes, proves cangur i Narrativa periodística. Clica sobre la imatge que tens a continuació  i podràs veure totes les fotos que s’han fet.