Coreografies en equip!
Durant aquest segon de trimestre amb l’alumnat de CI i CM a l’aula de música hem estat treballant el ritme i la pulsació amb una activitat molt divertida. Es tracta de crear diferents coreografies saltant a dins dels cercles. La proposta va canviant, cada cop ho anem complicant més, salts amb giravolts, picar de mans, coordinant-nos […]
Coreografies en equip! Llegeix més »












