Autoretrat

La setmana passada els  alumnes de 3r. de primària van realitzar de forma individual un autoretrat.

Amb la finalitat de conèixer a un mateix, explorar les pròpies capacitats, característiques, trets principals i saber expressar-les de forma creativa i personal, els alumnes van realitzar de forma lliure, amb llapis de colors, un retrat que els representi a ells mateixos

Ha estat una activitat molt maca per conèixer la pròpia perspectiva de cada alumne sobre ells mateixos i la seva imatge personal, juntament amb la creativitat i l’art de tots plegats.

Festival de Nadal

El dia 19 els alumnes de l’escola anirem a l’Institut Milà i Fontanals a cantar les cançons que hem preparat a música.
Cantarem les següents cançons:
INFANTIL:
P3: Pastoret, d’on véns?
P4: Campaneta ning ning.
P5: Rudolf.

ACOLLIDA:
Petits: Amb la llum del fanalet.
Grans: A fabricar les joguines.

PRIMÀRIA:
1r: Una estrella jo faré.
2n:… Llegeix més»

FEM RACONS!!!

Aquest trimestre els infants de P4 ens hem iniciat en els racons de jocs. La classe queda dividida en diferents espais on amb l’ajuda d’un adult o de manera individual interactuem amb diferents materials. De manera que cada setmana passem per un dels racons per jugar-hi… Llegeix més»

SETMANA DE LA CIÈNCIA

El passat dimecres 15 de novembre els professors de l’IES Milà i Fontanals ens van preparar una classe per treballar les propietats de la matèria.
Vam fer diferents experiments, ens van deixar posar les bates i vam entendre algunes de les propietats que només llegint del… Llegeix més»

El violoncel

Al novembre treballarem els instruments de corda fregada, però no només la versió acústica, també l’elèctrica!
Aquí va una versió que fan “The Piano Guys” dels temes principals d’Star Wars.

CASTANYADA!

Aquest any, els nois i noies de 6è hem escrit un conte per al dia de la Castanyada.
Demà, dimarts 31 el representarem davant dels nens i nenes de l’escola. Per si voleu fer una ullada, aquí el teniu.

La recepta perduda de la Castanyera

Hi havia una… Llegeix més»

INICIACIÓ AL MÓN DE L’ESCRIPTURA

Aquest any els nens i nenes de P4 ens estem aventurant en el món de l’escriptura. Mica en mica, intentem  escriure paraules nosaltres sols o amb ajuda.
Aquests dies aprofitant l’estació en la que ens trobem, la tardor, hem penjant uns referents a la classe amb… Llegeix més»