GUIA DE NADAL/HIVERN 2019

La lectura és un pilar fonamental en els processos d’aprenentatge del nostre alumnat i també en la construcció de la seva personalitat. És per això que des de l’escola a tots els nivells i des de fa molts cursos es realitzen activitats de molts tipus per a l’aprenentatge, la consolidació i el gaudi de la mateixa.

La comissió de la biblioteca també participa en la consecució d’aquest objectiu i una de les activitats que realitza és la recomanació de llibres d’especial interès en els períodes de vacances quan es disposa de més temps per a moltes coses, també per a compartir i comentar lectures. Pensem amb els diferents cicles de l’escola, amb l’alumnat amb necessitats educatives especials i també amb les famílies.

Per aquestes últimes aquesta vegada hem rescatat un títol que no és una novetat sinó un referent de la psicopedagogia infantil, es tracta del llibre “El niño feliz” escrit per Dorothy Corkille Briggs, mare de 4 fills, psicòloga, assessora familiar i periodista anglesa. La seva versió en llengua castellana porta més de 30 edicions publicades. En ell es destaca la importància de la seguretat afectiva i l’auto-estima en el desenvolupament psico-afectiu i intel.lectual dels nostres fills i filles.

Guia Nadal 2019 by BibliotecaRosaOriol on Scribd

Per a conèixer altres recomanacions de llibres per aquest hivern fetes per mestres i experts us convidem a visitar aquest recull de recomanacions fet pel de bibliotecaris escolars grupbibliomèdia.