Conta contes de la Castanyera

Dimecres 30 d’octubre a la tarda i dijous 31 al matí fins a l’hora del pati, la biblioteca de l’escola va acollir als grups d’ EI-3 anys, EI-4 anys, EI- 5anys, 1r i 2n. L’Eva d’educació infantil els va explicar una actual versió del conte de La Castanyada.

La Castanyada: l’aventura de la Maria Castanya de la Montserrat Balada i il·lustrat per l’Eva Sans de l’editorial El Cep i la Nansa.  El conte en lletra lligada inclou una recepta i les il·lustracions per a pintar a gust.

En aquesta versió la Maria Castanyera no troba castanyes perquè amb la calor no se n’han fet. Buscant l’origen d’aquesta situació anòmala inicia un viatge a la recerca de l’aigua que no plou, dels núvols que no es formen, el vent que no els transporta…

Els alumnes han gaudit moltíssim d’aquesta història tan ben explicada i acompanyada d’un munt de detalls