4t: LA MEVA CONFERÈNCIA

Una vegada treballat a classe el text expositiu i la conferència amb l’equip, arriba l’hora que cadascú prepari una conferència a casa tal i com hem fet a l’escola.

El més important és escollir un tema que ens agradi i ens motivi, aquest aspecte farà que tot el procés sigui més agradable i fàcil de portar a terme. Cadascú de nosaltres hem preparat el treball escrit, el suport visual, l’exposició oral i, qui ha volgut, una sorpresa pels companys i companyes. A més, ja que és una tasca feta amb l’ajuda de la família, l’hem convidada a través del “meet” a ser espectadora de l’exposició a l’aula.

Gràcies famílies per la vostra implicació i col·laboració!

A continuació trobareu el recull d’imatges de les conferències que s’han fet a 4t A i 4t B. Heu fet una gran feina! Enhorabona a totes i tots!