Mystery Classroom

El passat 7 de novembre, els alumnes de sisè vam viure una experiència única i divertida a la classe d’anglès amb l’activitat coneguda com a “Mystery Classroom“. Aquesta proposta ens va permetre connectar-nos via videoconferència amb docents d’altres països, sense saber prèviament la seva procedència, i realitzar preguntes amb l’objectiu de descobrir d’on provenien.

Prèviament a aquesta emocionant trobada, els estudiants van treballar en sessions dedicades a la cartografia, explorant temes com mapes, continents, països i fusos horaris. Van dedicar-se a preparar una sèrie de preguntes que els ajudarien a deduir el país d’origen dels mestres amb qui interactuaríem.

Amb entusiasme, vam abordar les 20 preguntes establertes, i amb cada resposta, vam acostar-nos a la resolució del misteri. Finalment, vam ser capaços de identificar d’on provenien els mestres abans de concloure les preguntes. A més, vam tenir l’oportunitat de mantenir una conversa amb ells, creant una interacció significativa i enriquidora.

Aquesta experiència va ser no només educativa, sinó també molt divertida. Els alumnes no només van reforçar els seus coneixements de geografia, sinó que també van gaudir d’una oportunitat única d’intercanvi cultural i lingüístic. Sens dubte, aquesta activitat va ser un èxit i va deixar una empremta positiva en el nostre procés d’aprenentatge d’anglès.