FIRA ESPORTIVA ESCOLAR

Aquest 3r trimestre, per celebrar el Dia Mundial de l’Activitat Física (DMAF), les classes de 1rs i 2ns hem participat en la Fira esportiva Escolar organitzada per la regidoria d’esports amb la col·laboració de les entitats esportives.

A primera hora hem marxat en autocar fins al pavelló d’esports. Allà  hem realitzat un itinerari per diferents estacions on hem gaudit de molts esports: Judo, futbol sala, patinatge artístic, pàdel, tenis, gimnàstica rítmica, karate, bàsquet i futbol. També hem fet una xerrada sobre els hàbits saludables de la nostra alimentació, el descans i les activitats que fem en el temps lliure.

Al migdia per recuperar energia hem dinat a l’esplanada de l’ermita de Sant Baldiri on hem gaudit del seu entorn. Compartim amb vosaltres la nostra jornada esportiva!