eTwinning project “Cultural Heritage Explorers – Mediterranean Sea and Black Sea Edition”

Els i les alumnes de cinquè hem inaugurat una emocionant aventura a través d’un projecte eTwinning, establint una connexió amb altres infants europeus. El nostre projecte es titula “Cultural Heritage Explorers – Mediterranean Sea and Black Sea Edition”, i en participem juntament amb escoles de Romania, Grècia i Itàlia.

Per iniciar aquesta experiència, la primera activitat és per conèixe’ns. Per a aquesta hem utilitzat eines en línia per a la creació d’avatars mitjançant Avatar Maker. Posteriorment, amb  Canva, hem desenvolupat posters virtuals.

Us convidem a visitar el nostre Padlet. Estem impacients per aprofundir en aquesta enriquidora oportunitat i aprendre de les diverses perspectives que aporten els nostres amics de diferents racons d’Europa.

Fet amb Padlet