Erasmus+: última trobada a Lliçà

Benvolgudes famílies,

la setmana vinent la nostra escola acull la última de les trobades del nostre projecte Erasmus+ Ka219 “On the Road of Exile”. Comptarem amb la presència de 41 alumnes i mestres de Grècia, Finlàndia, Suècia i Holanda. Els nens i les nenes provinents dels diferents països passaran la setmana convivint amb famílies de la nostra escola i realitzaran un seguit d’activitats que conclouen aquest viatge de dos anys que va començar el setembre de 2017. Els hem preparat un seguit d’activitats i sortides que ben segur faràn la seva estada a la nostra terra inoblidable.

Us deixem el programa perquè us feu una idea de què farem aquests dies. Si teniu coincidiu amb alguns d’ells, no deixeu passar l’oportunitat de compartir-hi una estona o simplement de saludar-los, estaran encantats!

Des de l’escola apostem per aquestes activitats que donen més sentit a l’aprenentatge de la llengua anglesa i els donen la oportunitat de viure una experiència tan enriquidora com ara conviure amb gent d’altres cultures, llengües i pensaments.

No voldriem acabar aquest article sense donar les gràcies a totes les famílies que han fet possible aquesta trobada, sense elles i la seva ajuda aquestes activitats no es podrien dur a terme. MIL GRÀCIES!