Els alumnes de 6è s’acomiaden de l’escola

Cartes de les alumnes:

Helena Miquel:
No hi ha precisament poques coses que podríem dir sobre el Rosa Oriol. Després d’aquest viatge tan meravellós, la nostra estada a l’escola on hem crescut, arriba a la fi.
Sempre tindrem presents els bons records de les classes on apreníem com funcionava el món entre algun que altre riure.
Sempre estarem agraïts per tot el que hem après en aquest centre, els companys que hem conegut i els mestres que no ens han deixat d’aixecar cada vegada que queiem. On hem après a comunicar-nos, a ser solidaris, a caminar, a escriure, a llegir… I que dir de la Feli, que sempre ha estat allà quan ens fèiem mal o quan ens deixàvem la motxilla a casa. Sempre recordant del nostre nom i disposada a ajudar-nos amb el que necessitàvem.
Aquesta increïble escola que ens ha vist créixer cada any i ens ha convertit en millors persones. La que mai ens ha deixat de sorprendre i la que sempre ens provocarà un somriure quan escoltem el seu nom o passem per davant.
Simplement, espero que tot el que hem viscut sigui recordat.
Fins ben aviat estimada escola.

Paula Sastrada

Gràcies a tots, per tot… Han sigut 9 anys que han marcat la meva vida,porto a tots els mestres i companys al cor,per sempre. Quan vaig entrar a l’escola, que encara no tenia ni 3 anys, no m’imaginava que em farieu tan feliç. Gràcies pels bons i mals moments, sempre us estimo i us estimaré.

Rocío Rodríguez

Nosaltres ja hem acabat el curs, ha sigut una mica dur veure com el nostre últim curs a l’escola passa d’aquesta manera,  ja que no hem pogut celebrar res ni hem tingut festa de l’aigua i fins i tot no hem anat de colònies. Bé, malgrat aquesta situació als alumnes de 6é no ens treuen el somriure. Aquest somriure no está perquè si, si no perquè hi ha moltes persones darrere com la Feli que sempre que ens fèiem mal ens curaba, o el mestres de menjador que quan havia un menjar que no ens agrada a vegades ens l’amagaven, o tots els mestres que ens han tret un somriure ja sigui en un moment o altre. En general d’aquesta escola no només em porto aprenentatges sinó que també me’n porto molts companys i companyes, moltes persones, i mestres que ens han ensenyat ser millors persones i ens han donat  molta felicitat.

Xènia de las Heras

Donem les gràcies a tots els mestres que ens han vist créixer des de P-3. A la Feli per obrir-nos les portes cap a l’aprenentatge, al personal del menjador, que ens han alimentat amb molt d’amor. A tots vosaltres que ens heu ajudat a ser millors persones i a preparar-nos pel futur. Moltes gràcies per ser al nostre costat!

Estimada escola, ets un lloc meravellós pel qual tots hem passat.

Lucía Moya

Vam començar a P3 quan encara no sabíem ni escriure el nostre nom, vam seguir contant, llegint, aprenent però el més important de tot: vam disfrutar i vam conèixer persones que avui dia són molt properes a nosaltres, i ara, que hem arribat a sisè i som els més grans de l’escola toca despedir-se. Però no només toca despedir-se dels amics/es sinó, de mestres i tutors que han fet possible molts moments inoblidables i que sabem tot el que abans no sabíem.

Gràcies als nostres mestres hem après matemàtiques, català, castellà, medi, música, anglès, plàstica i educació física, això són coses que en un futur, no molt llunyà, necessitarem.

Però gràcies als nostres companys i amics hem rigut, jugat, disfrutat, i hem viscut petits moments inolvidables però que tots junts farán una montaña inmensa.

Excursions, colònies, viatges i experiments han sigut només algunes de les coses curioses que hem fet gràcies a aquesta escola.

Encara que aquesta graduació sigui una mica diferent a les de costum la celebrarem i no d’aquí molt temps les dues classes ens tornarem a ajuntar per brindar i recordar el que hem deixat enrere però molt present al nostre cervell.

Passarem a l’institut on comencem una nova etapa a la nostra vida amb dificultats i diferències a la de l’escola, però d’una cosa estic segura: serà meravellosa i inolvidable.

Mai t’ho oblidarem i sempre et trobarem a faltar.

Per a: la millor escola del món.

Cloe Matilla

Després de tants anys junts, ha arribat el nostre comiat.
Volem que sapigueu que mai us oblidarem, us estem molt agraïts per tot el que heu
fet per nosaltres.
Hem rigut, hem ballat i ens hem enfadat, però el més important és que ens ho hem
passat genial.
Heu estat en tot moment amb nosaltres, tant si ho necessitàvem, com si no.
Aquest any les coses han canviat, hem hagut de treballar online i ens hem hagut
d’aplicar una mica més. Tot i el confinament, ens heu estat ajudant i recolzat en tot i
de veritat que s’agraeix molt tot el que feu per nosaltres i per tota l’escola.
Ens ha agradat molt estar amb vosaltres aquests anys i esperem que a vosaltres
també us hagi agradat. Fins aviat….us trobaré molt a faltar.