3r: CELEBREM TARDOR i CASTANYADA!

L’alumnat de cicle mitjà hem sigut els encarregats de decorar el vestíbul de l’escola per celebrar la tardor i la festa de la CASTANYADA.

Som Escola Verda i per aquest motiu, hem reutilitzat els paraigües que teníeu espatllats a casa i els hem decorat amb paper de cel·lofana de colors de la tardor. Fixeu-vos bé en les fotografies que us enllacem, veureu que estan acompanyats de paraules relacionades amb la tardor escrites en diferents llengües i pintades amb aquarel·les. Les hem penjat com si fossin les fulles dels arbres que cauen a terra. Mireu què bonic ens ha quedat, som uns artistes!

Això no és tot! Per acabar de celebrar aquesta festa tan estimada pels nostres infants, el divendres 29 d’octubre a l’hora d’esmorzar vam menjar les castanyes que els voluntaris i voluntàries de l’AFA ens van coure. A la tarda, vam acabar la festa gaudint d’una GRAN GIMCANA. Ens ho vam passar molt bé! En el següent enllaç podreu veure un petit recull de fotografies.

Gimcana de la Castanyada