P3 ESTEM ViViNT L’HiVERN
Sortim fora a notar el fred, a tocar la gelada, observar el paisatge, el cel… Dins l’aula hem observat imatges, explicat contes, cantat i ballat cançons d’hivern; hem fet manualitats amb diferents textures i tècniques amb els colors de l’hivern… A la classe hem preparat diferents peces de gel, tot manipulant-lo amb aigua calenta, freda, […]
P3 ESTEM ViViNT L’HiVERN Llegeix més »





