Els alumnes de 5è de primària hem anat d’excursió al Museu de la Ciència de Terrassa per participar en uns tallers sobre l’electricitat i descobrir de ben a prop la gàbia de Faraday.
A l’aula hem estat treballant aquest tema dins de l’àrea de medi natural, i la visita ens ha servit per posar en pràctica molts dels conceptes apresos. Hem pogut experimentar amb circuits elèctrics, veure com es genera i es condueix l’electricitat i entendre millor com ens protegeix la gàbia de Faraday de les descàrregues elèctriques.
Va ser una sortida molt interessant i divertida, plena de sorpreses, aprenentatges i moments d’experimentació. Tots vam sortir entusiasmats i amb ganes de seguir descobrint com funciona l’energia al nostre voltant. 
