Comiat 6è

Arriba el final de curs i toca acomiadar els nostres alumnes de 6è, que tanquen la seva etapa a la primària. Sembla que fos ahir quan entraven a l’escola i avui ja els veiem preparats per fer el salt a l’institut.

Gràcies per tants moments compartits, pels somriures al pati i per tot el que hem après junts. També volem agrair a les famílies la vostra confiança i complicitat al llarg d’aquests anys.

Als infants de 6è: Afronteu l’institut amb il·lusió i recordeu que aquesta sempre serà la vostra escola.

Us trobarem a faltar!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut