Preinscripció i matrícula escolar.

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació anuncia l’inici del període de preinscripció escolar pel curs 2020-21:

? Quan?

• Infantil, primària i ESO: De manera telemàtica del 13 al 22 de maig i, excepcionalment, de manera presencial del 19 al 22 de maig.

En cas que sigui necessari modificar el calendari per causa de força major, les noves dates es faran públiques al web Estudiar a Catalunya.

? Com?

• Es prioritzarà la preinscripció telemàtica a través del portal: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/obligatoris/
  • S’haurà d’enviar per correu electrònic al centre escollit en primera opció: el resguard de la preinscripció i la documentació acreditativa adjunta (Llibre de família, DNI de la persona sol·licitant i DNI de l’alumne/a si en té). El correu del nostre centre per enviar aquests documents és:  e3006873@xtec.cat
  • De manera excepcional, les famílies que no disposin de mitjans telemàtics podran presentar la documentació personalment del 19 al 22 de maig, caldrà demanar cita prèvia. Podeu demanar cita en el nostre centre clicant en el següent enllaç: (l’adjudicació de l’hora és immediata) o per correu electrònic: e3006873@xtec.cat
  • Per reservar hora :email:   e3006873@xtec.cat  o trucar al 682208936 (horari per trucar de 9:00h a 13:30h i de 15:30h a 17:00h )

Donada la situació actual i seguint indicacions del Departament d’Educació, per realitzar les preinscripcions de manera presencial s’ha de demanar cita prèvia per evitar les aglomeracions de gent.

Si no podeu realitzar la preinscripció telemàtica, quan vingueu a fer la preinscripció presencial, s’ha de tenir en compte els següents aspectes:

• Al centre ha de venir el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona)
  • S’ha de portar la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa. Si no porteu sol·licitud emplenada, és recomanable que porteu el vostre propi bolígraf
  • Recomanació de portar mascareta i guants
  • No han d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

Oferta places

INSTRUCCIONS OBLIGATORIA_DEFINITIU_per signar

PLA REOBERTURA PARCIAL CENTRES EDUCATIUS_PREINSCRIPCIÓ_maig 2020_V2 (005)

INFORME_BAREM_PROVISIONAL_BAREM