Taller sobre esmorzars saludables

Des d’Escoles Verdes, enguany tenim com a objectiu millorar els esmorzars de l’hora del pati, tot lligant-ho amb el treball que vam realitzar el curs passat sobre Residu 0. Creiem en la importància d’una alimentació sana i cuidada com a hàbit de vida, per tots els beneficis que ens pot aportar tan a nivell físic com emocional i ambiental, perquè ens alimenten per nodrir i cuidar el nostre cos. Per aquest motiu, el passat 4 de novembre els alumnes de cicle superior i educació infantil van gaudir d’uns tallers en què Sandra, nutricionista de l’ICS de la zona Delta, ens va preparar. Van ser molt interessants, vam aprendre molt i ens ho vam passar molt bé.

Com per poder portar a terme aquest objectiu és imprescindible la col·laboració de les famílies, per la tarda, aprofitant la seva visita al centre, Sandra va fer una xerrada a totes aquelles famílies que estaven interessades en millorar l’alimentació de casa. Moltes gràcies a les famílies que vau venir.

Els alumnes de cicle mitjà i cicle inicial, en breu, també rebran uns tallers/xerrades per part dels seus companys de cicle superior, treball que realitzaran des del Taller de comunicació oral.

Fotos dels tallers