Carnaval 2020

Benvolgudes famílies,

La setmana passada, del 18 al 21 de febrer, vam celebrar el Carnestoltes a l’Escola.

Els nens i nenes de l’Escola van seguir les ordres del Rei Carnestoltes durant tota la setmana i s’ho van passar d’allò més bé portant pijama, cara pintada… La festa va tenir el seu punt culminant el divendres a la tarda on van escollir la disfressa de superheroi/na que més els agradava i van passejar-se pels voltants de l’Escola amb la rua.

L’Ampa, que va estar ajudant als mestres durant la rua, va continuar amb la celebració donant berenar a tots els alumnes de l’escola.

Us adjuntem algunes fotografies de la festa perquè pugueu veure com s’ho van passar! A mida que anem reben més fotografies, les anirem compartint amb vosaltres!

FOTOS arribada rei carnestoltes

Fotos consignes carnaval 2020

Fotos rua de Carnaval tota l’escola