Projecte Etwinning a 4t

Aquests dies els alumnes de 4t hem iniciat un projecte Etwinning amb l’escola francesa l’Ecole des Marronniers, el nom del projecte és INSIDE OUT.

En aquest projecte treballarem les emocions, hem començat a identificar-les, entenent que aquest és el primer pas per poder arribar a gestionar-les. Ens endinsarem en el món de les emocions a través de diferents expressions artístiques (pintura, escultura, música) això ens permetrà conèixer millor diferents artistes i reconèixer les emocions que sentim quan estem en contacte amb algunes de les seves obres. Els alumnes francesos faran el mateix amb artistes del seu territori i així ens podrem explicar i ensenyar el què hem après, sentit i descobert.

Esperem poder aprendre molt sobre nosaltres mateixos i les nostres emocions, a més de conèixer millor alguns artistes i la seva obra. Tot plegat, fent ús de la llengua anglesa com a mitjà de comunicació amb l’Ecole des Marronniers.

Propietat by Escola Riu d’Or is licensed under CC BY-NC-ND 4.0