LA PRIMAVERA

PER TREBALLAR EL TEMA DE LA PRIMAVERA ENS HEM FIXAT EN EL TEMPS QUE FA: PLOU, FA SOL, NO FA TAN FRED…
TAMBÉ HEM OBSERVAT QUE COMENCEN A BROTAR ELS ARBRES DEL PATI, COMENCEN A TREURE FULLES.
LES PLANTES DE L’ESCOLA, QUE TAMBÉ HEM OBSERVAT , HAN COMENÇAT A TREURE FLOR, COM PER EXEMPLE EL ROMANÍ.
ELS OCELLS ENS HAN VINGUT A VISITAR AL PATI DE L’ESCOLA I HEM SENTIT ELS SEUS CANTS.
HM ANAT A VEURE EL JARDINET DE L’ESCOLA I LES PLANTES RAMALLERES .
HEM FET EXPERIMENTS I OBSERVACIONS TOT PLANTANT BULBS I LLAVORS EN UNA TORRETA GRAN: PRIMER HEM POSAT TERRA, DESPRES HEM FET UN FORAT I HEM PLANTAT ELS BULBS I LES LLAVORS; FINALMENT HO HEM REGAT.
ARA TOCA ESPERAR A VEURE SI CREIXEN I SURTEN LES FLORS.
TAMBÉ ESTEM FENT LA GERMINACIÓ DE DUES MONGETES: LES HEM POSAT EN UN GOT TRANSPARENTS AMB COTÓ FLUIX I LES ANEN RUIXANT AMB AIGUA, A VEURE QUÈ PASSARÀ…
HEM APRÈS QUE LES PLANTES NECESSITEN: AIGUA, LLUM, AIRE I TERRA PER VIURE.
A L’HORA DE MÚSICA HEM FET L’AUDICIÓ DE LA PRIVAMERA DE LES QUATRE ESTACIONS D’ANTONI VIVALDI.



ACTIVITATS PRIMAVERA