CAP A UNA ESCOLA DEL SEGLE XXI

El nostre centre és objecte d’una transformació digital en els àmbits educatius i administratiu.

Per part del Departament d’Ensenyament, hem rebut un seguit d’equipaments que ens ajudaran a portar a terme la nostra tasca educativa de manera més eficaç, amb la finalitat de millorar les competències bàsiques en general i en particular la competència digital dels nostres alumnes.

Ens han dotat de 53 Chromebooks, 50 tauletes Android, 10 portàtils Linkat, 1 panell interatiu 65’’, 10 Bee Bots, 2 Packs de Lego Wedo…

Volem aprofundir en el món de l’STEAM utilitzant la robòtica i el pensament computacional.

Volem ensenyar als nostres alumnes que la tecnologia no només serveix per divertir-se sinó també per aprendre.