BICICLETADA 6è

El passat dijous 11 d’abril, vam viure una experiència emocionant i saludable en participar en la bicicletada organitzada pel nostre centre escolar. Acompanyats dels alumnes del cicle mitjà de guies en el medi natural i el temps de lleure del INS Quercus, vam embarcar-nos en una ruta fascinant pels voltants de Santpedor.

La jornada va començar amb una emoció contagiosa mentre preparàvem les nostres bicicletes i ens enfilàvem cap a l’aventura. Els nostres guies del Quercus van planificar una ruta de 9 km, perfectament adaptada per a nosaltres, que ens va portar a descobrir els racons més bonics del nostre entorn.

Vam pedalar amb entusiasme per pistes i corriols assequibles, perfectes per als nens i nenes de 6è. Enmig de la natura exuberant i els paisatges encantadors, vam gaudir de cada gir de roda, de cada rampa superada i de cada nova descoberta.

Durant el recorregut, vam establir llaços d’amistat, compartint rialles i històries mentre ens enfilàvem pels camins. La sensació de llibertat i de connexió amb el medi natural ens va inundar a cada moment, recordant-nos la importància de mantenir-nos actius i respectuosos amb el nostre entorn.

Després de 9 km plens d’emocions i aventures, vam tornar al nostre centre escolar amb un somriure als llavis i el cor ple de gratitud. Aquesta experiència no només ens va permetre viure moments inoblidables, sinó que també ens va ensenyar la importància de la pràctica esportiva i del treball en equip.

Agraïm de tot cor als alumnes del Quercus per ser uns guies excepcionals i per compartir amb nosaltres la seva passió per l’esport i la natura. Esperem poder repetir aviat aquesta meravellosa experiència i continuar explorant els nostres límits i els meravellosos racons que ens ofereix el nostre entorn.

Propietat by Escola Riu d’Or is licensed under CC BY-NC-ND 4.0