Dansa 2n “Pop goes the weasel”
30/03/22Bon dia famílies de 2n!
Aquí us deixem el vídeo de la dansa “Pop goes the weasel” que hem ballat a la classe de música.
Fins aviat!
Bon dia famílies de 2n!
Aquí us deixem el vídeo de la dansa “Pop goes the weasel” que hem ballat a la classe de música.
Fins aviat!
Benvolgudes famílies,
Aquesta setmana els alumnes de Cicle Inicial han fet una sortida a l’aula rural de Mas Fabrera.
Podeu veure les fotografies de la sortida fent “fent clic” al següent enllaç:
Fotografies sortida
Divendres a la tarda vam celebrar Carnaval amb l’acompanyament d’en Tonietti. Com marca la tradició, ens ho vam passar genial fent gresca i xerinola!
Us deixem un vídeo amb el recull de fotografies, esperem que us agradi.
Bon Carnaval!
Els alumnes i les alumnes de 1r i 2n hem fet el taller del mar i el taller de consum i ho hem passat d’allò més bé.
Aquí us deixem un tastet. Esperem que us agradi!
Bon dia famílies
Aquí teniu les imatges de la nostra excursió al bosc de Canyelles.
Ens ha encantat passar el dia plegats!
Esperem que us agradi!
Albert i Naira
https://drive.google.com/file/d/19sUXl78pLywDxG6yCPyHWu7z1smdCGMT/view?usp=sharing
Bon dia famílies
Els nens i nenes de cicle inicial hem treballat la tècnica de l’aquarel.la i hem gaudit moltíssim!
Fins aviat
Albert i Naira
https://drive.google.com/file/d/1ZeZ6idswYCbqwWZysRzP0kRmG2wknr5j/view?usp=sharing