Concert d’hivern ’23

Benvolgudes famílies,
Us informem d’algunes novetats referents al concert d’hivern que enguany estarà dedicat al tema de la dona.
Hem modificat els torns per tal que cada família pugui disposar de 3 entrades.
*Data: Divendres 15 de desembre
*Horari:
-1r torn: 9.45h (I3, I4 i I5)
-2n torn: 10.30h (1r, 2n… Llegeix més»

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa.
El passat 30 d’agost es va publicar la Resolució EDU/3014/2023, per… Llegeix més»

RECLAMACIONS AJUTS DE MENJADOR

Us informem que s’ha obert el termini de presentació de reclamacions dels ajuts de menjador 2023-2024.

Les famílies interessades podeu gestionar el document amb l’administrativa de l’escola de 9:00 a 13:30h i de 15:00 a 16:30h.

Castanyada 2023!

El proper dimarts 31 d’octubre, a l’escola, celebrarem la festa de la castanyada. Durant la jornada matinal, està previst que es realitzin diverses activitats i tallers relacionats amb la tardor i les tradicions. A la tarda, tots ens reunirem al pati per gaudir de la… Llegeix més»

CHISPITAS!

Benvolgudes famílies! Avui estem emocionats de comunicar-vos el nom de la nova incorporació que van fer a la nostra estimada escola. És una criatura màgica que ha captivat els nostres cors, per això, a través d’una votació ja tenim el seu nom. Sense més preàmbuls,… Llegeix més»