Trets d’identitat

L’escola Provençana és una escola pública catalana d’una línia. Es troba situada al barri de Santa Eulàlia a L’Hospitalet de Llobregat.

La nostra MISSIÓ és acompanyar i atendre a tots els infants de l’escola intel·lectualment i emocionalment. Atendre la seva diversitat, fomentant el respecte, la tolerància, fent-los persones reflexives, crítiques, autònomes i competents en el seu dia a dia.

La nostra VISIÓ la compartim amb els diferents membres de la comunitat educativa: famílies, alumnat, mestres, PAS, espai migdia, agentes externs, fomentant el treball en xarxa.

Per últim, els VALORS que guien al nostre centre són:  escola democràtica, participativa, dialogant, plural, inclusiva, catalana, oberta a l’entorn, compromesa amb els objectius de desenvolupament sostenible, amb una mirada cap al canvi i la innovació educativa.