We’re having such a good time!
23/02/23Today the forest class had a great time practicing English vocabulary!
Thanks to digital tools and applications that we have today, we can do activities that make classes much more fun. That’s why the 2nd grade students played Baamboozle, an application that allows us to have… Llegeix més»
Veniu a llegir un conte a cicle inicial!
23/01/23Bon dia famílies!
Com ja podeu veure per les imatges, ja hem començat a rebre la visita de pares i mares de 1r i 2n que venen a explicar un conte. Estem entusiasmats i entusiasmades!
Els nens i nenes ho viuen amb molta il·lusió i pensem que… Llegeix més»
Concert d’hivern 2n
21/12/22Bon dia famílies,
Compartim amb vosaltres les cançons del concert d’hivern d’enguany i esperem que us agradessin tant com a nosaltres preparar-les.
Bon Nadal i bones festes!
Activitats classe del bosc
20/12/22Bon dia famílies!
Finalitzem el trimestre plens de moltes experiències viscudes, entre elles, dues molt satisfactòries.
En primer lloc, el Manel, mestre de la classe de P3 ha vingut a la classe del bosc per fer-nos gaudir d’un taller de titelles musical.
https://drive.google.com/file/d/1AWAxatFJ9TM-4bpQJNWGamivlrirF9Uw/view?usp=share_link
D’altra banda, hem iniciat un… Llegeix més»
HA ARRIBAT EL TIÓ!
11/12/22Excursió Cicle Inicial: Parc de les Planes
11/11/22Bon dia famílies de cicle inicial!
Us enviem el vídeo de la sortida d’aquest trimestre.
Us convidem a veure’l amb els vostres fills i filles i jugar plegats a trobar a la protagonista de l’excursió, a veure si la veieu!!
Fins aviat
Mikel, Ana, Judit i Naira
https://drive.google.com/file/d/1ml1_3cv5G3DwtsBALPLXgecKaQPM1RjA/view?usp=drivesdk
La classe de 2n serem la classe del bosc!
11/11/22Tal com us vàrem informar, aquest any treballarem dins el marc dels objectius de desenvolupament sostenible, l’objectiu 15, que fa referència a la vida dels ecosistemes terrestres.
Després de fer la nostra votació serem…… la classe del bosc!!!!
Volem aprendre moltes coses sobre aquest tema i ens… Llegeix més»
Vull ser un Pirata
05/07/22
Hola famílies!
Dimecres 22 de juny vam celebrar la graduació dels nens i nenes de 6è al Centre Cultural Santa Eulàlia. Per acomiadar-nos, la classe dels Taurons els hi vam cantar “Vull ser un Pirata”. Mireu, mireu!
Dansa Taurons “Calma”
22/06/22Dilluns vam fer la mostra de danses d’Educació Física davant les famílies.
La classe dels Taurons tenen moltes ganes d’estiu i de platja.. I així ens ho van fer saber, mireu!


