APP Escola

Amb la intenció d’agilitzar i millorar l’intercanvi  d’informació entre l’escola i les famílies, hem incorporat al centre l’ús d’una aplicació mòbil.

Aquesta APP, ha estat pensada i creada exclusivament per a la comunicació Escola-Família.

La comunicació passa a ser instantània, les famílies rebran els comunicats als seus dispositius mòbils en forma d’alerta, i d’aquesta manera millorem substancialment la rapidesa i qualitat dels contactes en comparació amb els emails. El centre educatiu des de la plataforma online gestiona tots els comunicats, amb la possibilitat d’adjuntar arxius, enllaços, fotografies… La comunicació de les famílies cap a l’escola continuarà sent via agenda o correu electrònic.

L’intercanvi d’informació  també inclou L’AMPA de l’escola, que ha col·laborat econòmicament per poder incorporar aquest mitjà al centre i que també l’utilitzarà per fer arribar informacions a les famílies.

Per a la implantació de l’APP necessitarem de la vostra col·laboració en dos passos.

Pas 1. Instal·lar l’APP al mòbil. Adjunt teniu el document amb les instruccions de com descarregar-la.

Pas 2. Rebreu un SMS amb un codi. Introduint el codi a l’APP se us donarà accés a l’aplicació.