Fins aviat, sisè!

Avui ens ha costat una mica més obrir la porta de sortida, perquè sabíem que era la vostra última vegada com a alumnes de la nostra escola. Mireu aquest vídeo, està ple de la vostra alegria, però també d’alguna llàgrima d’emoció.

Gràcies per haver omplert les nostres aules de vida, d’il·lusió i de bons moments durant tots aquests anys. Us desitgem el millor en la nova aventura que comenceu a l’institut.

Sigueu feliços, seguiu aprenent i, sobretot, no deixeu mai de ser vosaltres mateixos.

Us estimem! 🌟

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut