First Lego League

El passat 16 de febrer 7 alumnes de 6è van representar l’escola en la First Lego League al campus de la UdL. Aquest any el repte INTO ORBIT ens convidava a millorar la vida dels astronautes. Durant el matí del dissabte els alumnes van presentar el seu projecte científics, els valors i van realitzar 3 partides amb el robot.

El matí va començar molt intens ja que érem els primers en realitzar la presentació davant del tribunal. Durant mitja hora vam poder explicar el projecte científic (Un bosu interestel·lar) en el que portàvem treballant al voltant de 5 mesos, els valors i el nostre robot. També vam respondre a les diferents preguntes que ens van fer.

Amb la satisfacció d’haver pogut ensenyar la feina feta van començar les rondes dels robots. Una bona primera ronda ens va donar la seguretat i confiança per seguir millorant. Un cop acabades les partides vam gaudir de totes les activitats complementàries que s’havien organitzat, com ara un planetari o uns robots que jugaven a futbol.

Va ser un dia inolvidable on vam conèixer a molta gent d’altres escoles i instituts (31 participants) i on vam viure moltes emocions. Serà una experiència que no podrem oblidar mai!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *