NOVA EINA DE COMUNICACIÓ

Benvolgudes famílies de l’escola, ja us podeu descarregar l’aplicació Dinantia per començar a rebre les comunicacions a través d’aquest sistema senzill.

Podreu veure els menús de menjador dels infants, accedir ràpidament a les dades bàsiques de l’escola i tenir tots els comunicats en un sol espai per consultar-los quan ho creieu convenient.

Us recordem que fins a finals d’aquest curs farem la prova pilot però que a partir de setembre del 2016 ja no enviarem més correus electrònics ni notificacions en paper, excepte aquells que hagueu de retornar complimentats.