ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Procés de renovació i elecció de nous membres del sector famílies

Resultats eleccions

Nous membres del Consell Escolar

• Daisy Rubio
  • Mireia del Val
  • Noelia Lanzón
  • Amaya Amador

Membres que queden en reserva:

• Eva López
  • Isaac Nadal
  • Sergio Vicente
  • Jonathan López

INFORMACIÓ PRÈVIA A LES ELECCIONS

Membres sortints:

• Amaya Amador (mare Leire Ramos, 4t)
  • Alberto Barberán (pare Albert Barberán, ex alumne de 6è)
  • Luisa Risco (mare Edurne Artola 4t)
  • Tamara Martín (mare Erik El Andaloussi, 3r)
  • Raquel Fernández (representant AMPA) Aquesta plaça no surt a les eleccions, l’AMPA designa una persona de la junta per ocupar el lloc.

Presentació de candidatures

• Tots els pares/mares i tutors legals d’alumnes matriculats al centre poden presentar una candidatura.
  • Termini: 8 al 18 de novembre de 2016.
  • Per tal de presentar la candidatura cal adreçar-se a la presidenta del Consell Escolar i directora del centre, Cristina López Alier. Aquí teniu el document que cal omplir, també el podeu demanar a consergeria.

Eleccions

• Data: dimecres 30 de novembre de 2016
  • Horari: 8:30-9:30h i 16:00-17:00h
  • Lloc: Vestíbul escola.
  • Procediment:

1- Tots els pares/mares o tutors legals dels alumnes matriculats podran votar 3 membres entre totes les candidatures. El vot no es pot delegar a un altre persona.

2- Seran escollides les 4 persones amb més vots.

3- Els membres que quedin en quarta i successives posicions, quedaran en reserva i accedirien al Consell Escolar en el cas que en els propers 2 anys es produís alguna vacant.

Us animem a tots i a totes a participar en aquest procés de renovació del Consell Escolar del nostre centre, ja sigui presentant-vos com a candidats/es o venint a votar el dia de les eleccions. Aquí podeu veure més informació sobre el procés.