CELEBRACIÓ DE LA CASTANYADA

Hola a tothom!

Aquest passat divendres 28 d’octubre, els nens i nenes de l’escola van celebrar la festa de la castanyada, acompanyats d’unes danses tradicionals.

castanyada from alexandra on Vimeo.

Al acabar les danses i com cada any, van poder tastar els deliciosos panellets, galetes i pastissos que van fer cada classe (tal i com heu pogut veure a l’anterior vídeo). Alguns dels nens i nenes de 6è van disfressar-se de castanyers i castanyeres per poder repartir les castanyes a tots els alumnes. Aquí us deixem un video amb un recull de fotografies del moment, acabant amb una mostra de la decoració de la tardor de l’escola tant d’infantil com de primària.