Acadèmia Plant for the Planet

Fa unes setmanes l’associació Plant for the Planet va venir a la nostra escola per fer una jornada de de treball relacionada amb la cura del medi ambient i la necessitat de plantar arbres per mantenir un planeta més net.

La jornada va ser una proposta de l’Ajuntament del municipi i van poder gaudir-ne tots els infants i joves d’Esplugues que van voler. Primer es van fer unes xerrades per explicar la necessitat de cuidar el nostre Planeta, després uns jocs per pensar estratègies i activitats concretes i finalment van plantar un petit bosc al pati de l’escola amb Alzines, Roures i Alzines sureres. Per rematar la feina van plantar també una falsa vinya que s’anirà emparrant pel mur de l’escola.

Aquí teniu un petit vídeo amb algunes fotos de la jornada.

Plant for the planet from Escola Prat de la Riba on Vimeo.